poniedziałek, 23 grudnia 2019

Przerwa ... ?




Jak ktoś mógłby zauważyć  - mała przerwa się tutaj wkradła. Myślę, że jest to spowodowane dwoma rzeczami - zaczęciem studiów, oraz problemami z lekami (alergie).

Studia bardzo mnie pochłonęły - pojawiła mi się nawet myśl taka, że dlaczego dopiero teraz się zdecydowałem. Odpowiedź również od razu znana - strach. Tak, bałem się. Mając lat 20+ bałem się matematyki i poszedłem na fizykę. A teraz? Teraz się dziwię sobie - myślę, że po kilku tygodniach na matematyce na w wieku 20lat bym jakoś się przyzwyczaił. Ale bałem się.

Nie chce zanudzać tym co się uczę - ale dla ciekawych ... to powiem, ze matematyka np. na fizyce - gdzie jest to narzędzie i język tych studiów jest ... zaledwie przedłużeniem liceum (bardzo zaawansowanym,żeby nie było) . Matematyka na matematyce to... to coś nowego. To gwałt na umyśle. Na sposobie myślenia.Pisze to jako prawie 40 letni człowiek - który coś już przeżył i ma jakiś pogląd na wiele rzeczy w życiu - może nie wywraca mi się świat do góry nogami - ale trzęsienie to jest :0

Jeżeli jest jednak ktoś ciekaw czego się uczę... to polecam zobaczyć 10 sekund tego filmiku : 
youtube - algebra

Poza studiami - jak już wspomniałem - nieco przeboje z lekami. Niestety. Typowy alergik i typowe problemy. Bez leków po paru dniach stany depresyjne ...